Audi A8 1997 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 390 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 8.2 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Audi A8 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A8 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1450 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
1070 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A8) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.03 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
Audi A8 ir lielāks. Audi A8 ir par 56 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 14 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 525 litri | 440 litri | |
Audi A8 ir lielāka bagāžas ietilpība. Audi A8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 10 metri | |
Audi A8 apgriešanās diametrs ir par 2.3 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`225 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Audi A8 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A8 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|