Audi A8 2007 vs Audi A8 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.1 Dīzelis | 4.1 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 326 ZS | 350 ZS | |
Griezes moments: | 650 NM | 800 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.9 sekundes | 5.5 sekundes | |
Audi A8 2010 ir dinamiskāka braukšana. Audi A8 2007 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Audi A8 2010, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā Audi A8 2010. Mazākas jaudas dēļ Audi A8 2007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km | 10.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A8 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Audi A8 2010, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A8 2007 var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Audi A8 2007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Audi A8 2010. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
930 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 5.14 m | |
Platums: | 1.89 m | 1.95 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.46 m | |
Audi A8 2007 ir mazāks. Audi A8 2007 ir par 8 cm īsāks nekā Audi A8 2010, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Audi A8 2007 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 510 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1142 litri | |
Audi A8 2007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Audi A8 2010. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | 12.3 metri | |
Audi A8 2007 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi A8 2010. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`545 | 2`660 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 7800 | 15 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A8 ir
|
Audi A8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|