Audi A8 2010 vs Audi A8 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.1 Dīzelis | 4.1 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 350 ZS | 326 ZS | |
Griezes moments: | 800 NM | 650 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.5 sekundes | 5.9 sekundes | |
Audi A8 2010 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A8 2010 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Audi A8 2007, savukārt griezes moments ir par 150 NM lielāks nekā Audi A8 2007. Pateicoties lielākai jaudai Audi A8 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 9.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 9.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A8 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Audi A8 2007, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A8 2010 var ietaupīt 270 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Audi A8 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Audi A8 2007. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 930 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.14 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.95 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.44 m | |
Audi A8 2010 ir lielāks. Audi A8 2010 ir par 8 cm garāks nekā Audi A8 2007, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 2010 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1142 litri | nav datu | |
Audi A8 2010 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Audi A8 2007. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 12.1 metri | |
Audi A8 2010 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Audi A8 2007. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`660 | 2`545 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 15 000 | 7600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A8 ir
|
Audi A8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|