Audi A8 2010 vs BMW 7 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.1 Dīzelis | 4.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 350 ZS | 408 ZS | |
Griezes moments: | 800 NM | 600 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.5 sekundes | 5.3 sekundes | |
BMW 7 sērija ir dinamiskāka braukšana. Audi A8 dzinēja jauda ir par 58 ZS mazāka nekā BMW 7 sērija, taču griezes moments ir par 200 NM lielāks nekā BMW 7 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 11.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 14.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A8 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.8 litriem mazāks nekā BMW 7 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A8 var ietaupīt 570 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.5 litriem mazāks nekā BMW 7 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 82 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.14 m | 5.21 m | |
Platums: | 1.95 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Audi A8 ir par 7 cm īsāks nekā BMW 7 sērija, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1142 litri | nav datu | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Audi A8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā BMW 7 sērija. Iespējams, BMW 7 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 12 metri | |
Audi A8 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 7 sērija. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`660 | 2`610 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 15 200 | 10 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A8 ir
|
BMW 7 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|