BMW 1 sērija 2019 vs Peugeot 308 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 370 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 8.6 sekundes | |
BMW 1 sērija un Peugeot 308 dzinēju jaudas ir vienādas, taču BMW 1 sērija griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Peugeot 308. BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 3.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.5 l/100km | 5.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1390 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1510 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 153 mm | 110 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no divi BMW 1 sērija 2019 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW X1, BMW 2 sērija, BMW X2 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 508, Citroen SpaceTourer | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 7 cm garāks nekā Peugeot 308, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1228 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka BMW 1 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 28 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.4 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`950 | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 21 000 | 11 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|