BMW 1 sērija 2009 vs Audi A3 2004
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 9.7 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Audi A3, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Audi A3. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Audi A3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Audi A3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 147 mm | 113 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Seat Altea, Seat Leon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi A3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 7 cm garāks nekā Audi A3, par 1 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1120 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`905 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Audi A3 nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 5600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi A3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|