BMW 1 sērija 2009 vs Audi TT 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 7.2 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Audi TT, taču griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Audi TT. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots arī Audi A4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.35 m | |
BMW 1 sērija ir par 18 cm garāks nekā Audi TT, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 290 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.9 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`660 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|