BMW 1 sērija 2012 vs Toyota Auris 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 235 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 12.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Toyota Auris. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 3.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 50 litri | |
960 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Auris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 135 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 22 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mini Cooper | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Auris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 5 cm garāks nekā Toyota Auris, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.4 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`830 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 1 sērija ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8000 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|