BMW 1 sērija 2015 vs Citroen C4 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 10.6 sekundes | |
BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Citroen C4. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 3.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 60 litri | |
1010 km ar reālo patēriņu | 1170 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C4) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW X1, BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen C4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.49 m | |
BMW 1 sērija un Citroen C4 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 408 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1183 litri | |
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem mazāks nekā Citroen C4. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 17 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.7 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Citroen C4. | |||
Pilna masa (kg): | 1`885 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C4 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 800 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|