BMW 1 sērija 2004 vs Suzuki Liana 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 106 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 144 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.7 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Suzuki Liana, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Suzuki Liana. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Liana ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Suzuki Liana, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Suzuki Liana. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Liana ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Suzuki Liana) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 23 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Suzuki Grand Vitara, Suzuki Swift, Suzuki SX4, Suzuki Vitara | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Liana varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 4.23 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.55 m | |
BMW 1 sērija un Suzuki Liana garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Suzuki Liana, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`705 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3000 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Suzuki Liana ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|