BMW 1 sērija 2004 vs Volkswagen Golf 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.4 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Volkswagen Golf. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Golf ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Golf) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Seat Leon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Golf varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 4.20 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.48 m | |
BMW 1 sērija ir par 3 cm garāks nekā Volkswagen Golf, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1305 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Pilna masa (kg): | 1`705 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 1800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|