BMW 1 sērija 2004 vs Alfa Romeo 147 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 8.8 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Alfa Romeo 147, savukārt griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Alfa Romeo 147. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 6.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 147, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1080 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo 147 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo 147) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Bravo, Alfa Romeo GT | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo 147 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 4.22 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 1 cm garāks nekā Alfa Romeo 147, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 292 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1030 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 38 litriem lielāks nekā Alfa Romeo 147. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 120 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.5 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Alfa Romeo 147, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`855 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 147 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Alfa Romeo 147 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|