BMW 1 sērija 2004 vs Audi A3 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 9.2 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Audi A3, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Audi A3. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Audi A3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Audi A3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 6 cm īsāks nekā Audi A3, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1120 litri | |
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Audi A3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 30 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.7 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Audi A3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`970 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Audi A3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A3, attiecīgi Audi A3 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi A3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|