BMW 1 sērija 2004 vs Volvo S40 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 9.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Volvo S40, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Volvo S40. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 7.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
890 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo S40 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo S40) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S40 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo V50, Volvo C30 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.45 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks. BMW 1 sērija ir par 24 cm īsāks nekā Volvo S40, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 404 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 883 litri | |
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 74 litriem mazāks nekā Volvo S40. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 267 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`850 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
BMW 1 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volvo S40, attiecīgi BMW 1 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 2200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Volvo S40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|