BMW 1 sērija 2007 vs Volkswagen Golf 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.1 sekundes | 9.3 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 64 ZS lielāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Volkswagen Golf. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1370 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Golf ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Golf) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 12 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.20 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.48 m | |
BMW 1 sērija ir par 4 cm garāks nekā Volkswagen Golf, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 350 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1305 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf. Tas varētu liecināt, ka BMW 1 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Golf (par 155 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|