BMW 1 sērija 2011 vs Toyota Auris 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 124 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 10 sekundes | |
Toyota Auris ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Toyota Auris. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.6 l/100km | 5.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Toyota Auris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Auris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 135 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 1 sērija ir par 5 cm garāks nekā Toyota Auris, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.4 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`875 | 1`915 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 1 sērija ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8000 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|