LatviešuEnglishEspañol

BMW 1 sērija 2007 vs Alfa Romeo GT 2007

 
BMW 1 sērija
2007 - 2011
Alfa Romeo GT
2007 - 2011
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 204 ZS165 ZS
Griezes moments: 400 NM206 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7 sekundes8.7 sekundes
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā.
BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 39 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GT, savukārt griezes moments ir par 194 NM lielāks nekā Alfa Romeo GT. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.28.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.7 l/100km10.1 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 525 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT.
Degvielas bākas tilpums: 51 litri63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 980 km kombinētajā ciklā720 km kombinētajā ciklā
1150 km ārpus pilsētas920 km ārpus pilsētas
760 km ar reālo patēriņu620 km ar reālo patēriņu
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 300'000 km250'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 17 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī BMW X1Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo Spider, Alfa Romeo GTV
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.36 m4.49 m
Platums: 1.75 m1.76 m
Augstums: 1.42 m1.36 m
BMW 1 sērija ir mazāks, bet augstāks.
BMW 1 sērija ir par 13 cm īsāks nekā Alfa Romeo GT, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 370 litri320 litri
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. Iespējams, Alfa Romeo GT vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri12 metri
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`8601`750
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 56004200
Priekšrocības un trūkumi: BMW 1 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
Alfa Romeo GT ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]