BMW 1 sērija 2007 vs Alfa Romeo GT 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 206 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 8.7 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 39 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GT, savukārt griezes moments ir par 194 NM lielāks nekā Alfa Romeo GT. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 10.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 525 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 250'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo Spider, Alfa Romeo GTV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.36 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks, bet augstāks. BMW 1 sērija ir par 13 cm īsāks nekā Alfa Romeo GT, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 320 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. Iespējams, Alfa Romeo GT vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 12 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Alfa Romeo GT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|