BMW 1 sērija 2007 vs Audi TT 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 7.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Audi TT. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1390 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi TT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3, Skoda Superb | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.19 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.35 m | |
BMW 1 sērija ir par 17 cm garāks nekā Audi TT, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 292 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.9 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|