BMW 1 sērija 2007 vs Mazda RX-8 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 232 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 216 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 6.4 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Mazda RX-8, taču griezes moments ir par 184 NM lielāks nekā Mazda RX-8. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 12.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 13.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 7.5 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 1125 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.4 litriem mazāks nekā Mazda RX-8. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 480 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 570 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 460 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 160'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.34 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks, bet augstāks. BMW 1 sērija ir par 10 cm īsāks nekā Mazda RX-8, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 215 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. Iespējams, Mazda RX-8 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.6 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda RX-8. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`732 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 3800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Mazda RX-8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|