BMW 5 sērija 2020 vs Mazda 6 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 213 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 10.1 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 19 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 77 NM lielāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
940 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 144 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.96 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 10 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 489 litri | |
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`285 | 2`046 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 49 000 | 23 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|