BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 48 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 120 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
6.9
6.5
Reālais degvielas patēriņš:
7.1 l/100km
7.1 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums:
70 litri
61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
1010 km kombinētajā ciklā
930 km kombinētajā ciklā
1270 km ārpus pilsētas
1100 km ārpus pilsētas
980 km ar reālo patēriņu
850 km ar reālo patēriņu
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Piedziņa
Riteņu piedziņa:
Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
4x4 - AWD
Klīrenss:
142 mm
140 mm
Izmēri
Garums:
4.84 m
4.53 m
Platums:
1.85 m
1.82 m
Augstums:
1.47 m
1.42 m
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 31 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums:
520 litri
460 litri
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Apgriešanās diametrs:
nav datu
11 metri
Stūres pastiprinātājs:
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
BMW 5 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.