BMW 5 sērija 2011 vs Mercedes E klase 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW 5 sērija un Mercedes E klase dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 59 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija ir par 3 cm garāks nekā Mercedes E klase, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 540 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka BMW 5 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.3 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`205 | 2`150 | |
Drošība: | |||
BMW 5 sērija ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Mercedes E klase. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 5 sērija ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 600 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|