BMW 5 sērija 2020 vs Peugeot 508 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Hibrīds | 1.6 Hibrīds | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 5.2 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 37 ZS mazāka nekā Peugeot 508, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 1.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 46 litri | 62 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.96 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.42 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 19 cm garāks nekā Peugeot 508, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1560 litri | 1780 litri | |
Peugeot 508 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem mazāks nekā Peugeot 508. Tas varētu liecināt, ka BMW 5 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 508 (par 220 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Peugeot 508, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`550 | 2`360 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 37 200 | 25 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|