BMW 5 sērija 1992 vs Ford Escort 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 134 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 12.8 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 60 ZS lielāka nekā Ford Escort, savukārt griezes moments ir par 56 NM lielāks nekā Ford Escort. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.7 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Escort ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Ford Escort, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Ford Escort. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
820 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Escort) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.35 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 45 cm garāks nekā Ford Escort, par 7 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
910 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.5 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford Escort, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`100 | 850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
BMW 5 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Escort nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 5 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Ford Escort ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|