BMW 5 sērija 1992 vs Volvo 850 1996
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 11 sekundes | |
Volvo 850 ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Volvo 850, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Volvo 850. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo 850 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Volvo 850, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Volvo 850. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 73 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1170 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo 850 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija un Volvo 850 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1580 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Volvo 850, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Volvo 850 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 5 sērija, attiecīgi Volvo 850 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.1/10 | 8.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Volvo 850 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|