BMW 5 sērija 2000 vs Citroen C5 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 193 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 410 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 11.6 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 83 ZS lielāka nekā Citroen C5, savukārt griezes moments ir par 160 NM lielāks nekā Citroen C5. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā Citroen C5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 420 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Citroen C5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 1430 km ārpus pilsētas | ||
810 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Peugeot 607 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.52 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 5 sērija ir par 4 cm garāks nekā Citroen C5, par 3 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1525 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.4 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Citroen C5, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`345 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
BMW 5 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C5, attiecīgi BMW 5 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Citroen C5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|