BMW 5 sērija 2000 vs Ford Mondeo 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Divrindu ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 193 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 410 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 13.7 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 103 ZS lielāka nekā Ford Mondeo, savukārt griezes moments ir par 165 NM lielāks nekā Ford Mondeo. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Mondeo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem lielāks nekā Ford Mondeo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 390 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Ford Mondeo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
810 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Mondeo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Mondeo) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija un Ford Mondeo garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1525 litri | 1700 litri | |
Ford Mondeo ir vairāk vietas bagāžai. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem mazāks nekā Ford Mondeo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Mondeo (par 175 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.1 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Ford Mondeo. | |||
Pilna masa (kg): | 2`345 | 2`140 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Ford Mondeo ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 5 sērija, attiecīgi Ford Mondeo varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.5/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Ford Mondeo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|