BMW 5 sērija 2004 vs Audi A4 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 9 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Audi A4, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Audi A4. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Audi A4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Audi A4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A4) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Skoda Superb | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.43 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 25 cm garāks nekā Audi A4, par 8 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 442 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1650 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 58 litriem lielāks nekā Audi A4. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.1 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Audi A4. | |||
Pilna masa (kg): | 2`285 | 2`130 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Audi A4 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A4, attiecīgi Audi A4 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 3000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.3/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Audi A4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|