BMW 5 sērija 2004 vs SAAB 9-5 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 9.8 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija un SAAB 9-5 dzinēju jaudas ir vienādas, taču BMW 5 sērija griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā SAAB 9-5. BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 4 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 5 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.83 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.50 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks, bet nedaudz zemāks. BMW 5 sērija ir par 1 cm garāks nekā SAAB 9-5, par 6 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1650 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Pilna masa (kg): | 2`285 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.3/10 | 8.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|