LatviešuEnglishEspañol

BMW 5 sērija 1981 vs Mazda 3 2003

 
BMW 5 sērija
1981 - 1984
Mazda 3
2003 - 2006
Virsbūve: SedansHečbeks
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS105 ZS
Griezes moments: 140 NM145 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 14 sekundes11 sekundes
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana.
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.57.2
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 730 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
1000 km ārpus pilsētas910 km ārpus pilsētas

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 25 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī BMW 3 sērijaIzmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3, Kia RIO, Kia Cerato, Kia Carens
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.62 m4.42 m
Platums: 1.70 m1.76 m
Augstums: 1.42 m1.46 m
BMW 5 sērija ir par 20 cm garāks nekā Mazda 3, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 460 litri300 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu635 litri
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība.
BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 160 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.3 metri
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`6701`695
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
augsta
Vidējā cena (€): 50001200
Priekšrocības un trūkumi: BMW 5 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Mazda 3 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]