LatviešuEnglishEspañol

BMW 5 sērija 1986 vs Mazda 3 2003

 
BMW 5 sērija
1986 - 1988
Mazda 3
2003 - 2006
Virsbūve: SedansHečbeks
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 129 ZS150 ZS
Griezes moments: 164 NM187 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12 sekundes9 sekundes
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana.
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 10.08.2
Reālais degvielas patēriņš: 10.3 l/100km8.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 700 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
920 km ārpus pilsētas870 km ārpus pilsētas
670 km ar reālo patēriņu640 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 440'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 15 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī BMW 3 sērijaIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.62 m4.49 m
Platums: 1.70 m1.76 m
Augstums: 1.42 m1.46 m
BMW 5 sērija ir par 13 cm garāks nekā Mazda 3, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 460 litri300 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu635 litri
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība.
BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 160 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.3 metri
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`7801`745
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
augsta
Vidējā cena (€): 50001200
Priekšrocības un trūkumi: BMW 5 sērija ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Mazda 3 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]