BMW 7 sērija 1998 vs Audi A8 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 9.9 sekundes | |
Audi A8 ir dinamiskāka braukšana. BMW 7 sērija dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Audi A8, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Audi A8. Mazākas jaudas dēļ BMW 7 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 7.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A8 ir labāka izvēle. BMW 7 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Audi A8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 7 sērija var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1630 km ārpus pilsētas | ||
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A8) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 7 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 360'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 7 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Audi A4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.98 m | 5.03 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 7 sērija ir par 5 cm īsāks nekā Audi A8, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 525 litri | |
Audi A8 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 7 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Audi A8. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12.3 metri | |
BMW 7 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Audi A8. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 2`195 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Audi A8 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 7 sērija, attiecīgi Audi A8 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 7 sērija ir
|
Audi A8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|