BMW 7 sērija 2008 vs Volkswagen Phaeton 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 245 ZS | 240 ZS | |
Griezes moments: | 540 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 8.3 sekundes | |
BMW 7 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 7 sērija dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Volkswagen Phaeton, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Volkswagen Phaeton. Pateicoties lielākai jaudai BMW 7 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 7 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 7 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 7 sērija var ietaupīt 195 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 7 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 82 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1380 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.21 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
BMW 7 sērija ir par 15 cm garāks nekā Volkswagen Phaeton, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 7 sērija ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 12 metri | |
BMW 7 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Volkswagen Phaeton. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`525 | 2`760 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 10 600 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 7 sērija ir
|
Volkswagen Phaeton ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|