Chrysler 300C 2005 vs SAAB 9-5 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 510 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 10.7 sekundes | |
Chrysler 300C ir dinamiskāks braukšanā. Chrysler 300C dzinēja jauda ir par 68 ZS lielāka nekā SAAB 9-5, savukārt griezes moments ir par 190 NM lielāks nekā SAAB 9-5. Pateicoties lielākai jaudai Chrysler 300C sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler 300C degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler 300C var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler 300C degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 1170 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Chrysler 300C) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Jeep Grand Cherokee, Jeep Commander | Izmantots arī SAAB 9-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chrysler 300C varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.02 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.46 m | |
Chrysler 300C ir lielāks. Chrysler 300C ir par 18 cm garāks nekā SAAB 9-5, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler 300C ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 630 litri | 416 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1602 litri | nav datu | |
Chrysler 300C ir lielāka bagāžas ietilpība. Chrysler 300C bagāžas nodalījuma tilpums ir par 214 litriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Chrysler 300C apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā SAAB 9-5, tas nozīmē, ka ar Chrysler 300C var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`360 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler 300C ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|