Chrysler Voyager 2004 vs Renault Trafic 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 149 ZS | 82 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 14.9 sekundes | |
Chrysler Voyager dzinēja jauda ir par 67 ZS lielāka nekā Renault Trafic, savukārt griezes moments ir par 170 NM lielāks nekā Renault Trafic. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler Voyager degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Renault Trafic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Voyager var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler Voyager degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Renault Trafic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 1080 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Chrysler Grand Voyager, Jeep Cherokee | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Trafic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chrysler Voyager dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.81 m | 4.78 m | |
Platums: | 2.00 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.75 m | 1.94 m | |
Chrysler Voyager ir lielāks, bet zemāks. Chrysler Voyager ir par 3 cm garāks nekā Renault Trafic, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Voyager ir par 19 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`600 | 2`765 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Voyager ir
|
Renault Trafic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|