Citroen C5 2001 vs BMW 7 sērija 1996
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 12 sekundes | |
Citroen C5 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā BMW 7 sērija, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā BMW 7 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 8.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 9.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 7 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 7 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 85 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 7 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 7 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 7 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 7 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.98 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.44 m | |
Citroen C5 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen C5 ir par 36 cm īsāks nekā BMW 7 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 12 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā BMW 7 sērija, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 2`300 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Citroen C5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 7 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 125 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C5, attiecīgi Citroen C5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 800 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
BMW 7 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|