Citroen C5 2001 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 207 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 285 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 7.2 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.3 | 9.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.4 l/100km | 11.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C5 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Citroen C8 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.41 m | |
Citroen C5 ir lielāks. Citroen C5 ir par 28 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 11 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 435 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1345 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.5 metri | 10 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 2.5 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 2`035 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Citroen C5 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Citroen C5 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|