Ford Escort 1992 vs Mercedes E klase 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 11.6 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana. Ford Escort dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 76 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Ford Escort sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 9.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 9.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Escort ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Escort degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Escort var ietaupīt 360 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Escort degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
690 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Escort) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 600'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 8 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.49 m | |
Ford Escort ir mazāks. Ford Escort ir par 49 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Escort ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 885 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.2 metri | |
Ford Escort apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Ford Escort var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 850 | 2`150 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Escort nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Escort ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|