Ford Escort 1992 vs BMW 5 sērija 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 11.3 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Ford Escort dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 56 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Ford Escort sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 9.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 9.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Escort ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Escort degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Escort var ietaupīt 360 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Escort degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
690 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Escort) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.42 m | |
Ford Escort ir mazāks. Ford Escort ir par 45 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Escort ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 910 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11 metri | |
Ford Escort apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Ford Escort var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 850 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
BMW 5 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Escort nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 5 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Escort ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|