LatviešuEnglishEspañol

Ford Fiesta 2008 vs Ford Fiesta 2005

 
Ford Fiesta
2008 - 2012
Ford Fiesta
2005 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.4 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 96 ZS80 ZS
Griezes moments: 128 NM124 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.2 sekundes13.2 sekundes
Ford Fiesta 2008 ir dinamiskāks braukšanā.
Ford Fiesta 2008 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Ford Fiesta 2005, savukārt griezes moments ir par 4 NM lielāks nekā Ford Fiesta 2005. Pateicoties lielākai jaudai Ford Fiesta 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.76.2
Reālais degvielas patēriņš: 6.9 l/100km6.8 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Fiesta 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Ford Fiesta 2005, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Fiesta 2008 var ietaupīt 75 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford Fiesta 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford Fiesta 2005.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 780 km kombinētajā ciklā720 km kombinētajā ciklā
970 km ārpus pilsētas910 km ārpus pilsētas
650 km ar reālo patēriņu660 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 3.95 m3.92 m
Platums: 1.72 m1.68 m
Augstums: 1.48 m1.46 m
Ford Fiesta 2008 ir lielāks.
Ford Fiesta 2008 ir par 3 cm garāks nekā Ford Fiesta 2005, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Ford Fiesta 2008 ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 295 litri284 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
979 litri945 litri
Ford Fiesta 2008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem lielāks nekā Ford Fiesta 2005. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Fiesta 2008 (par 34 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.2 metri9.8 metri
Ford Fiesta 2008 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Fiesta 2005.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`4901`525
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

virs vidējās
Vidējā cena (€): 28001400
Priekšrocības un trūkumi: Ford Fiesta ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Ford Fiesta ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]