Ford Focus 2014 vs Volkswagen Golf 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.9 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāks braukšanā. Ford Focus dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Volkswagen Golf. Pateicoties lielākai jaudai Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Focus var ietaupīt 30 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max, Ford EcoSport | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Skoda Octavia, Volkswagen Caddy, Skoda Fabia, Audi A1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Golf dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Ford Focus ir lielāks. Ford Focus ir par 10 cm garāks nekā Volkswagen Golf, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 362 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1062 litri | 1270 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf. Tas varētu liecināt, ka Ford Focus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Golf (par 208 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6400 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|