Ford Focus 2014 vs Opel Astra 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 182 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 130 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 14.5 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāks braukšanā. Ford Focus dzinēja jauda ir par 82 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā Opel Astra. Pateicoties lielākai jaudai Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Focus var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford C-Max | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Meriva, Opel Adam | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Astra varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Astra dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.56 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.54 m | |
Ford Focus ir par 14 cm īsāks nekā Opel Astra, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 490 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1502 litri | 1550 litri | |
Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Opel Astra. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Astra (par 48 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.5 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6800 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|