Ford Focus 2014 vs Peugeot 308 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 99 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 254 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Ford Focus dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 16 NM lielāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.8 | 3.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 5.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1390 km kombinētajā ciklā | 1510 km kombinētajā ciklā | |
1550 km ārpus pilsētas | 1700 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.56 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.47 m | |
Ford Focus ir par 3 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 490 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1502 litri | 1660 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 158 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.2 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`880 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6800 | 9400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|