Ford Focus 2005 vs Toyota Yaris 2007
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 173 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 9.3 sekundes | |
Ford Focus dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Toyota Yaris. Neskatoties uz lielāku jaudu Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
570 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Yaris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Yaris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 3.80 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.53 m | |
Ford Focus ir lielāks, bet zemāks. Ford Focus ir par 69 cm garāks nekā Toyota Yaris, par 14 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 526 litri | 275 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
931 litri | nav datu | |
Ford Focus ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 251 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 9.4 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Ford Focus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`810 | 1`050 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.9/10 | 10.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|