Ford Mondeo 2010 vs Citroen C6 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.9 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 215 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.4 sekundes | |
Citroen C6 ir dinamiskāka braukšana. Ford Mondeo dzinēja jauda ir par 70 ZS mazāka nekā Citroen C6, savukārt griezes moments ir par 105 NM mazāks nekā Citroen C6. Mazākas jaudas dēļ Ford Mondeo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 11.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Mondeo ir labāka izvēle. Ford Mondeo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.3 litriem mazāks nekā Citroen C6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Mondeo var ietaupīt 495 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
Ford Mondeo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.78 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.89 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Ford Mondeo ir par 13 cm īsāks nekā Citroen C6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford Mondeo ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 486 litri | 407 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1390 litri | nav datu | |
Ford Mondeo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Mondeo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 79 litriem lielāks nekā Citroen C6. Iespējams, Citroen C6 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 12.4 metri | |
Ford Mondeo apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Citroen C6, tas nozīmē, ka ar Ford Mondeo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`090 | 2`271 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Mondeo ir
|
Citroen C6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|