Ford Mondeo 2004 vs Ford Mondeo 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 226 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 7.7 sekundes | |
Ford Mondeo 2002 ir dinamiskāka braukšana. Ford Mondeo 2004 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Ford Mondeo 2002, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Ford Mondeo 2004 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.5 | 10.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.6 l/100km | 11.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Mondeo 2004 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford Mondeo 2002, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Mondeo 2004 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford Mondeo 2004 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Ford Mondeo 2002. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 570 km kombinētajā ciklā | |
760 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford Mondeo 2004 un Ford Mondeo 2002 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1700 litri | 1700 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.1 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`165 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.5/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Ford Mondeo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|