Ford Scorpio 1992 vs Ford Sierra 1990
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 171 NM | 166 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 10.8 sekundes | |
Ford Scorpio dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Ford Sierra, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Ford Sierra. Neskatoties uz lielāku jaudu Ford Scorpio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 7.5 | |
Ford Scorpio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford Sierra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Scorpio var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
Ford Scorpio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.41 m | |
Ford Scorpio ir lielāks. Ford Scorpio ir par 25 cm garāks nekā Ford Sierra, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Ford Scorpio ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Ford Scorpio apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Sierra, tas nozīmē, ka ar Ford Scorpio var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`350 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Ford Scorpio ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford Sierra, attiecīgi Ford Scorpio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Scorpio ir
|
Ford Sierra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|