Honda CR-V 2004 vs Opel Antara 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 10.3 sekundes | |
Opel Antara ir dinamiskāka braukšana. Honda CR-V dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Opel Antara, taču griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Opel Antara. Mazākas jaudas dēļ Honda CR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda CR-V ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda CR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Opel Antara, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda CR-V var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda CR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Opel Antara. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 530'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Antara dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda Accord, Honda FR-V | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Chevrolet Captiva, Chevrolet Epica, Chevrolet Cruze | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda CR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Antara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.70 m | |
Honda CR-V ir par 6 cm garāks nekā Opel Antara, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda CR-V ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 525 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
952 litri | 1420 litri | |
Honda CR-V bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem lielāks nekā Opel Antara. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Antara (par 468 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 12.4 metri | |
Honda CR-V apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem mazāks nekā Opel Antara, tas nozīmē, ka ar Honda CR-V var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Opel Antara ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda CR-V nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Antara, attiecīgi Opel Antara kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 3000 | 4400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.4/10 | 7.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda CR-V ir
|
Opel Antara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|