Honda CR-V 2007 vs BMW X3 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 330 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 10 sekundes | |
BMW X3 ir dinamiskāka braukšana. Honda CR-V dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā BMW X3, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā BMW X3. Mazākas jaudas dēļ Honda CR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda CR-V ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda CR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW X3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda CR-V var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda CR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā BMW X3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 67 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW X3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda Accord, Honda FR-V | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda CR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW X3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.67 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda CR-V ir par 5 cm īsāks nekā BMW X3, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda CR-V ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 556 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
955 litri | 1560 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Honda CR-V bagāžas nodalījuma tilpums ir par 76 litriem lielāks nekā BMW X3. Iespējams, BMW X3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X3 (par 605 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12 metri | |
Honda CR-V apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW X3. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`160 | 2`265 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Honda CR-V ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW X3 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Honda CR-V, attiecīgi Honda CR-V kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda CR-V ir
|
BMW X3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|