Honda CR-V 2007 vs Nissan Qashqai 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 11 sekundes | |
Honda CR-V ir dinamiskāks braukšanā. Honda CR-V dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Nissan Qashqai, taču griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Nissan Qashqai. Neskatoties uz mazāku jaudu Honda CR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Honda CR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Nissan Qashqai, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda CR-V var ietaupīt 60 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Honda CR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Qashqai ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda Accord, Honda FR-V | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Qashqai varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Nissan Qashqai dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.61 m | |
Honda CR-V ir lielāks. Honda CR-V ir par 20 cm garāks nekā Nissan Qashqai, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Honda CR-V ir par 7 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 556 litri | 410 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 410 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 556 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
955 litri | 1520 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Qashqai (par 565 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11 metri | |
Honda CR-V apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Nissan Qashqai, tas nozīmē, ka ar Honda CR-V var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`160 | 2`085 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zema | |
Honda CR-V ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Qashqai nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā Honda CR-V, attiecīgi Honda CR-V kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 5000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.8/10 | 7.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda CR-V ir
|
Nissan Qashqai ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|